Tuesday, September 9, 2008

ISO , nasi kerabu n nasi tomato

Dah dua hari tak hujan petang kering baju aku and boleh laa kayuh malam minggu itu pun kalau perut tak berat.

Hari ni ada ISO traning 2 hari ingatkan bosan tapi satu benda baru dalam kerja di company minyak n gas.

Pulang kerja pergi pasar ramandan beli la nasi kerabu tepung pelita 3 rm1 murah gak kat subang 2 ni kebanyakan kuih nya 3 rm1 dari tempat lain roti jala lagi
1.Nasi kerabu
2.Tepung pelita 3 rm 1
3.Roti jala 6 rm2

nafsu tul beli makanan tup2 balik umah ha ada nasi tomato.SEDAPPPP nasi tomato nya

Azan jer hahhh terus sergah tapi doa dulu lepas tu buah tamar 3 biji then baru laa makan nasi tomato kerabu roti jala terus lupa azam nak kurus bulan puasa ni hehehehe.

Sambil update blog ni sambil tu buat nasi goreng cili api makan lagi heeee gemok laa aku dah laa sebelum puasa ni hampir 80 kg buruk rasanya bila tgk pic aku atas BCA aku.

Kesian BCA dah lama tak di tunggangi.

Tegak jer di atas roller huhh

Apa-apa pun dia la cinta hati ku hehehe

jauh dia dah bawak aku berkayuh sampai ker Kuala Terengganu

ok kekawan komen laa apa yg patut

bye assalamualaikum.


6 comments:

bola2api said...

wah meriah nya berbuka. lauk rumah saya ala kadar je, janji ada lauk hahaha

awak pun join charity ride ker?? awak yg mana satu eh? mcm kenal jer ini beskal tapi tak ingat sapa tuannya..

Unknown said...

ala kadar jer kata dia tak caya tak caya badan jer kecik nih tapi makan sure kuat punya.

Beskal Chap Ayam-CUBE said...

thanks for you all comment aini aku yg beskal manjang bocor tu heheh kawan Folie.hehehe

bola2api said...

heero, oits sempat lak komen aku kat sini hahaha.. cis hahahhaa siap kau..

BCA, manalah aku kenal kwn foli yg memanjang bocor tuh.. taruk laa gambo skit.. mana tau aku buleh cek album gambo charity ride tu.. buleh pass kat hang yg mana ada muka hang..

Beskal Chap Ayam-CUBE said...

hehehe ok nanti den cari

Anonymous said...

Memang sedap nasi kerabu & tomato lebih2 lagi kalu bini kesayangan yang masak kot.